مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 16:052024-01-08بين الملل

 سایه شکست بر سر دموکرات ها


اوباما و دیگر سران حزب دموکرات معتقدند که بایدن باید یک کارزار سرسختانه، از جمله سفرهای متعدد به ایالت های میدان نبرد و مناظره های ریاست جمهوری، - اوباما و دیگر سران حزب دموکرات معتقدند که بایدن باید یک کارزار سرسختانه، از جمله سفرهای متعدد به ایالت های میدان نبرد و مناظره های ریاست جمهوری، به راه اندازد تا رای دهندگان را متقاعد کند که دروغ گو و پیر نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فخرالدین اسدی در یادداشتی نوشت: نظرسنجی های عمومی و ایالتی نشان دهنده افت شدید محبوبیت جو بایدن در نزد رای دهندگان آمریکایی است.

این روند در حالی تشدید می شود که دونالد ترامپ و جمهوری خواهان کمپین انتخاباتی خود را در ایالات خاکستری (حساس) مانند جورجیا، آریزونا، اوهایو، فلوریدا، مین، میشیگان، پنسیلوانیا و ویسکانسین شکل داده اند.

در چنین شرایطی سران و شخصیت های برجسته حزب دموکرات نمی توانند نگرانی خود را از شکست بایدن و بازگشت ترامپ به کاخ سفید کتمان کنند.

شکست آمریکا در مدیریت دو جنگ اوکراین و غزه، بر شدت این نارضایتی افزوده و قدرت مانور بایدن در نزد پایگاه های رای آور دموکرات ها در سال 2020 را به حداقل رسانده است.

از رنگین پوستان و اسپانیایی تبارها گرفته تا مسلمانان و جوانان، دیگر به مانند سال 2020 حاضر نیستند آرای خود را به سود دموکرات ها و بایدن به گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 سایه شکست بر سر دموکرات ها

 سایه شکست بر سر دموکرات ها